2007•06•21
•考試*第7天•
› CL,,
好易,,
拎左滿分
Lunch @ PizzaHut
之後番屋企,,
最後1日 Hist
努力=]
愈來愈少機會同你講野,,
我一定要珍惜呢D日子
不打QOOZA了,,
轉番用XG,,
http://xanga.com/KEI_10_29