=]SiU KO 〞ㄨ×..*私之BlO豬▄.°∴☆
=]SiU KO 〞ㄨ×..

點點滴滴就係依度- -+xg度"siuko102
2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


日記很短?! 分類: 未分類

最近日記成日比人話短= ="
依排..都冇咩事"
只不過個人成日好易發火"因為..個胃同個頭..我唔想去諗咁多野- -或者比麻煩人"
其實有好多野想講...旦係....我寧願擺係心度"都唔想公告天下
依個日記有咩人睇我唔知- -我只係用黎打幾行字"作個回憶都好....
或者..係覺得好無聊....旦係我覺得文字可以表達人既情感...
或者我講野係唔叻....旦係..我覺得文字可以表達我自己既世界
雖然..有時日記係好求其...旦我鐘意...
唔通你地個個識利用文字去同人溝通!?
有d人玩唔起又討厭...有d就唔可以玩得太癲..有d呢就靜到乜咁"
咁做人開心咩"!?我唔覺囉"其實個個都有自己特色~點解唔發揮姐"?!
下下都要跟人._."有咩好- -咁係唔係話自己冇主見"?!
日記唔會日日咁長- -打咁長又為咩
開心又係咁唔開心又係咁過
咁我不如公諸於世- -"反正我又冇野唔比得人知
你可以憎我...旦係唔可以侮辱我= ="
朋友唔洗多"做人會知足~..咁先叫上等"
咩都好似唔夠既..叫下等= ="
或者-0-依個日記純粹係發洩我內心既觀點....旦係我係xg打既野..都唔會同依度有關"
因為我覺得xg會多人去睇個依個"
所以發洩內心就夠- -"
你地試諗下日記打黎做咩啦- -"!?我覺得係可以令自己笑既藥方...
我唔知你地點睇我啦"...我都唔會mind嫁啦"反正都係個句..知心既. .十隻手指...心照得啦...
我有心打日記= =可以好長..旦冇心幾行字






訪客留言 (返回 KoBe0210 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KoBe0210
暱稱: KO Secret-x)
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-31
2007-11-14
2007-11-06
2007-11-05
2007-10-30
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
=]私之BlOg〞ㄨ×..*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 37
今日人氣: 7
累積人氣: 5298
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed