今日,,,,真係未試過,,,今日真係勁輕鬆個人,,同埋又癲+開心,,呼好耐未試過開心"""
"""講下今日既野先啦""'
今朝,,,同小笨匡"xD,,主席,,,去左neway,,到食早餐._."+埋唱下k"...3條麻甩仔,,原來都可以玩得好癲-0-"
係k房唱d快歌-0-個音響又正啵",,,不過時間真係好快,,,,入去好似冇耐就要走/.\"1030-1230"你話2個鐘幾快......唱完,,,出左黎hea左陣,,,,"之後去左巴倫紐度,,,因為小笨匡想睇戲,,,,咁我地就去睇下有咩睇,,,佢原本想睇鐵道凶靈,,旦我又睇左,,,,最後我地,,揀左3分鐘先生,,,,時間係1430"睇到4點""",,再等睇戲期間,,我地就去左市中心度行下,,諗住睇跳舞,,,點知要3點,,,,之後her到差唔多,,返去啦,,點知又見到Violet同埋Elaine,,傾左陣啦,,,旦佢地一個問題問我2次,,就係睇咩戲呀你?!....."主席,,就好努力咁PSP"而那個笨匡就去買爆谷,,點知未睇就食哂,,xDDDD
套戲好gag囉"雖然麻麻地,,旦我明白度人有好多既3分鐘係亂用",,好似我咁xDDD
根啦,,睇到,,再會2個字,,比你都走啦,,係咪先"點知,,gag野就黎...我地最尾行,,,見冇咩人,,就行,,點知差唔多到門口個陣..d人向後行"睇埋個少少,,,我呆左咁睇人向後行"....
咁諗住送主席啦,,,點知,,,,佢八達通冇錢,,結果我同小笨匡上左車,,就miss左佢啦"....,,,,之後我去拎埋d會考題影印本,,因為唔係我既關係,,我就要去影,,,"wa,,成疊紙,,50蚊- -",,,之後就返home擺埋d野,,又出去尋寶,,,,,未試過咁認真去幫自己班搵野,,搵到啦,,,都ok平,,,旦仲有另一份就未搵,,,聽日先再同頁笨匡去搵,,,xDDD
我同匡,,2丁友,,,去左元朗搵,,,行左好多地方,,,,自己又去8下野咁"",,之後去碼頭食野啦,,"之後去吉島啦,,,點知間野唔見左,,,,
沿途有講有笑嫁,,,,
不過教左小笨匡搭霸王車xDDD
唉,,,,今日小笨匡...勁笑我囉,,唔該"/.\
你牙,,點我等巴士,,4個字都冇車,,,/.\
不過今日學翻譯,,d野唔多出得街"....
紫色疑雲""xDDD
2日搭左百幾蚊車- -"低能= ="
頭痛囉,,唔該
1025/1031日記開返- -"

|