今日星期三,,,放左4日假- -今日返去上堂- -乜都唔記得= ="
物理,,,我雖然係唔識,,旦我有聽佢講,,比下面,,冇訓"
中文,,,,派卷,,,,69,,垃圾,,咁低分=3="
電腦,,,今堂冇聽,,,,因為都識識地,,,,
lunch,,去hall門前818"唔係化,,,咁都入到"奇蹟囉....唔該**
數學,,又係概率- -話易唔易,,話難又唔係,,,,
訏外活動,,,,即係功課時間,,,
再黎數學test"唔識,,,佢話唔合格抄公式= ="唔知幾多次
放學,,,去左小食部,,,wo後面成排人望住我地幾個= ="""""
之後返home,,,,,,,,溫下chem,,,雖然又係唔多識- -"旦,,,,都要望下佢= ="
好啦- -7點幾同老豆on fire- -"你岩,,又係我錯,,,,我講句野都錯,,,,
8點至8點半- -"有show睇=_______,,"
我的胃,,,賣桔-﹏-
|