今 日上左3堂- -冇上3堂"
第一堂講辨論,,,,超悶,,,
之後英文,,,,佢食左火藥,,,,比勁多功課,,,,,(係抄個隻囉唔該)
物理,,上到十二點去左登記,,,食埋個杯麵之後就,,,,,,
去左捐血,,時間係點半鐘,,,5c佢地去到3點幾- -我4點幾先走到",,,,
檢查血紅索冇事,,捐血都冇事,,,
捐左350cc同大部份女仔一樣= =
捐完,,,去飲杯野就出事,,,,
個人係咁中下中下,,,之後好似休克左一陣,,,,咩都唔記得唔知咩事",,,醒返個陣,,已經係張床度,,,,
之後勁多人圍住我,,李sir個d又上哂黎問我有冇事"
班5c同學都有關心我,,,\
同埋捐血既姑娘,,,,,thx哂"
唉,,,,今日真係夠哂威- -"轟動左好多miss牙sir- -校務處/小食部.......
李sir又笑我暈- -"""""
5c既同學的關心我收到哂啦,,真係覺得5c團結起黎既力量,,好驚人
to揚 & cici生日快樂
|