今日,,,冇乜特別"""知咩叫凍- -"人地有新校褸姐,,我買又著得個幾個禮拜,,,,唔買又凍,,,,
不過都冇功課做= - =咁先正"
朝早同琴日一樣,,上去,,,點知李sir又玩我,,次次都係5c同d最尾- -"
上bio堂開始,,隻手未停過咁抄丁日既野,,,改正,,,lunch測chem- -"去到lunch完我隻手先停
中文,,又玩辨論= =幾好玩,,,
英文,,佢是有心謀殺我的=_=個喇叭係我前面,,佢又開到勁大聲= ="1 佬我得罪你咩,,,次次係03我都睇唔到個螢幕= =咁近- -睇死人= =叫我係度數格仔!?
今日冇乜野,,放學,,打了陣波= =完"
|