留日期..聽日打... 今日星期日,,好難得我會行- -" 好似吹bb咁,,勁多人去mk= - =" 同行有7個人- - 之後去左新之城,,,,勁係新之城傾電話/比人撞/比人望,,咩都有" 我唔傾電話,,真係悶死,,,, 最後我係冇乜點買野,,,, 好多都唔記得,,,,"