今日,,,6點起身= =",,,,
,,,叫醒左幾個人,,,,
之後搞掂哂,,7點,,返學食早餐,,,豬柳蛋- -"
之後做完一陣,,,8點去幫人點名啦,,,,}
8點幾,,走左,,,,出返去都勁煩,,又問依樣又問個樣,,,,,
之後勁趕,,因為我琴日唔記得依件事,,sorry呢"
9點爬整哂先上返hall.....,,
睇表演,,,,v神&達達夾band,,又冇睇- -"
,,,,,,,之後去到5c啦,,,,我雖然係驚- -旦我都完成左,,,,xD
不過聽到你地講對吾住同埋多謝,,有少少TOUCH啦,,,,,xDDD
不過,,可惜既係,,,d咪有問題,,由六變四變二變一,,,,之後又入哂我數= ="頂爆,,,,
我都有禮物收,,,仲有唔係三十幾個女仔送- -"係一個姐,,,,
今年,,半間學校行哂- -"周圍比返d野某幾班入某些人,,,,
最後我搞掂哂都仲有少少時間返到去班房影相,,,,,,都唔算太多= =有d就得個形,,有d就好差- -"
↓聽日先擺↓
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ng2807/my_photos
|