今日,,,,,,,最早係屋企,,,可惜我都係冇係飯台食飯- - 第n晚 = = " 起身,,之後又汁房,,,,之後又睇寶貝計劃,,,,,因為戲院睇左一次,,,見老豆比左碟我,,咪睇囉,,,"xD 4點幾,,,,就出左去,,,,,,,, 收手._."唔打其他- -"