o6再見****o7你好-v-*...遲下打 ***** 今日,,整野&整野,,,之後就出街,,,去左尖咀港晶,,,, 之後喪玩,,,,, 倒數,,好多人今年一齊玩,,,, 之後3點幾返到黎吹水,,, 6點幾去食早餐- - 8點返到屋企,,,都係唔眼訓,,,,,唉,,, **** 07年快樂,,,,, 望我也能快樂..,,,,