今日...
要番學校補課 放學個時....
我之前個丫哥d fd好大聲甘講
[依...丫峰條女bOr~~等我依家打比丫峰先!!]
甘擺明系同緊我講姐.....
仲要系度啤住曬!!
不過個1刻...我真系好想問佢地,,,點解我之前個丫哥冇番!?'
但最後都系冇問到....
之後番左屋企'
____________________________________________________
到左3:00p.m.
我去ah~Yo屋企樓下等佢...諗住同1齊出去玩啦...
點知去ah~YO屋企途中~~
見倒之前丫哥個 fd.....跟住佢又系到啤我囉!!
我都吾明...到底有咩好啤!?'
_____________________________________________________
之後出到去,,,
同 sTop , ah~yo影貼紙相!!
▽相相如下▽
左:sTOp 中:我 右:aH~Yo
比住1張先!!
________________________________________________
我要cOmMeNt=)
我愛我的fds'
|