D Test GE 卷都差唔多派哂,
中文都OK不過6字頭,英文好好呀!!有86,不過只緊緊A.....
數學就未知,其他個D有D好,有D唔好,差D唔合格....T^T 唉....
今日上I.S堂 GE時候,呀Brandon俾一隻蜜蜂針到隻手,
跟住要搞到入醫院,好大件事呀!!我都俾佢x到!!
今日本來要x野賽(try),不過落雨,
所以就冇跑到,哈哈!!太好喇kaka!!
雖然唔洗跑,不過落好大雨,
搞到要好耐先番到屋企(不過我冇咩想番屋企~~kaka)