k0ni`f0geT 0r N0T`??*
不會經常來打AH``x)
因為我已有XG喔 *v*
想要就問我拉" xdd
KoNi1994
暱稱: Koni
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1110`嘻嘻x)
成績表...
花生SHOW*
好悶悶''
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD...
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 58
今日人氣: 6
累積人氣: 1306
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天


好累野........... 分類: 未分類

唉~~今日越野賽,

要跑成8公里.....白痴嫁...........

個D斜路跑死人,跑個陣,

好似好耐都未到咁...............

之後,我同HOTDOG見到爆多牛屎........(用詞maybe會嘔心)

行邊就見到...........好無奈野~~

跑個時勁口渴呀!!!D水站好耐先得一個...

唉~真係想渴死人野~~

跟住行行下,就見到D牛,成幾隻係一齊,

簡直俾佢地嚇死,之後又見到D馬騮,

跑斜路個陣,差D撞到一隻馬騮野...........

最後,我就唬到第....85名....=.=

個死X型(聖John)竟然跑第.............16!!!!!!!!!!!!

唉~~仲之係呢個越野賽到就勁累..............






訪客留言 (返回 KoNi1994 的日誌)


Rainbow 於 2006-11-25 06:43 PM 發表:
halo∼我又黎la,心情如何?
wa,講真啦,我都好累ar,想行死人咩!
我未試過一日跑&行咁多架!我n個year未跑過&做運動lu!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI~多謝你上黎呀!!
 
  我都好耐未做過sports(排球例外XDD..]])
 
我同你一樣都好累呀!!!
Posted at 2006-11-25 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



grace886 於 2006-11-24 08:12 PM 發表:
^^
聽起都好得意喎
個經力
好似好好玩感
個日你開唔開心牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好多謝你上黎呀!!XDD..........]]
 
   雖然都好好玩........不過真係好累野~~
 
SO.........我跑到第85名.............XDD.....]]kaka~
 
 多D上黎呀!!ka~
Posted at 2006-11-24 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]