| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| 超正~ |
分類: 未分類 |
今日巧早就起左身,
因為我要買步操鞋!!!!
一諗起買步操鞋,
就諗起我買唔到個次....................\ ^ /
不過算啦~
最後我都買到牙~~kaka~
買完之後,
就同媽咪去個到行一陣,
跟住佢就買左件''嬲''(巧薄個d)
都幾令嫁~
佢都有買左件,
哈哈~
之後我就要即刻番到荃灣,
因為我1點前要番到楊屋道個到練波,
跟住係荃灣個到食飯,
等埋Tiffany就得LU~
唉........
打到我痴孖X GE...
唉,
不過打完之後,
同Tiffany,文淼柵去食M記,
文淼柵簡直笑到我O咀,
肚痛喇~~
跟住之後,
就番黎LU~~
今日過得超hapi牙~
|
|
|
Rainbow 於 2006-12-28 11:12 AM 發表:
你有好多節目wo∼
係wo,
點解你個次會買唔到既?
不過你今次買到就好喇
你過得開心,
禾都開心架!>v<
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
你個fd講起d功課...
我真係一樣都未郁過
其實我連有咩功課都唔知...
Koni∼
你教我點做好T﹏T
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
|
網主回覆
HALO~
因為....冇我碼!!不過算啦~
kaka~
我都未做哂嫁~ 
不過我溫左書先,
因為d功課係exam之後交~(英文)
哈哈~
不過我最後一日先做,哈哈~ Posted at 2006-12-28 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你今日既節目感封富既
你就好啦
我日日差唔多[out]係屋企
悶都悶死啦
d功課又未得
唉....
|
網主回覆
都唔係GE~
我都係[out]係屋企嫁...
係超無聊牙!! 
其實我D功課都未做哂嫁... 
真係悶悶悶...
你都可以出去反嫁~ Posted at 2006-12-28 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|