| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 8 日 星期一  |
冇人黎....  |
分類: 未分類 |
點解禾個blog會冇人黎!!!!!
禾開黎都廢嫁啦!!
唉...算啦...= =
凡事唔巧咁悲觀GE...><***
希望你地睇完之後,
會留番個言丫~
禾都一定會去你地個BLOG留嫁!!!!!!!!!!!
係一定牙!!!!><***
禾覺得禾呢個BLOG,,,,,
巧樣,,,,
整左咁耐BLOG...
覺得巧樣,,,
禾又整唔到巧似丹婷個D勁勁勁勁令令,
禾黎黎去去都係個D,,,= =
但係禾又搵唔到D巧令令GE WALLPAPER...
丫唷...****><
算吧啦....KONI= =(傻左...同自己講野..XD)
禾唔係話整到勁令個隻,
只係想整得令D,
俾大家睇,
禾覺得個WALLPAPER,,,
會令你地睇得巧辛苦唷***><
所以...丫..
都唔知點算巧唷****
巧啦....算啦...
88><***
|
|
|
唔好感啦
你個日記仲有我上嗎
仲有我牙 >3<
我個日記網個板面
係係個論壇到搵嫁
唔係我整嫁
我好廢嫁
唔好話我勁啦....
我好廢...真嫁
你個日記仲有我牙~
|
網主回覆
禾都巧thz哂你唷~
你次次都上禾個blog黎十卜禾,
你真係一個巧巧巧fd牙~
你唔係巧廢牙~~
都係叻過禾~~
禾會去你個blog嫁!!~ Posted at 2007-01-12 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Rainbow 於 2007-01-11 07:38 PM 發表:
點會無人黎呀?
我係你頭號fans黎架!!!
我個blog重小人留言啦!
sor呀!
我咁耐無黎...
因為...
我屋企人唔比我打機呀!
要等佢地唔係屋企先玩得
我一得閒就會上黎架喇!
好無?
其實你個wallpaper唔係好樣姐!
重幾靚tim∼
stephy唔好咩?
我覺得好好wo∼
如果你個個係樣衰既話
咁我個個咪超爆樣衰?
其實唔會睇得好辛苦
總之...
你個blog就巧巧啦!
唔好亂諗啦!
|
網主回覆
thzthz哂你唷!!!><***
講真丫,
有你呢個fd真係巧開心野~
禾有咩樹hapi唔hapi,
你都十卜禾,
禾覺得你係一個巧巧巧fd子唷,
希望永遠同你做4ever fd丫~~ Posted at 2007-01-12 05:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下....
咁,,,咁,,,,咁就留左喇..(o咀中)
不過算啦...
下次留番言啦...=口= Posted at 2007-01-12 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|