k0ni`f0geT 0r N0T`??*
不會經常來打AH``x)
因為我已有XG喔 *v*
想要就問我拉" xdd
KoNi1994
暱稱: Koni
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1110`嘻嘻x)
成績表...
花生SHOW*
好悶悶''
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD...
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 58
今日人氣: 5
累積人氣: 1305
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


冇人黎.... 感動 分類: 未分類

點解禾個blog會冇人黎!!!!!

禾開黎都廢嫁啦!!

唉...算啦...= =

凡事唔巧咁悲觀GE...><***

希望你地睇完之後,

會留番個言丫~

禾都一定會去你地個BLOG留嫁!!!!!!!!!!!

係一定牙!!!!><***

禾覺得禾呢個BLOG,,,,,

巧樣,,,,

整左咁耐BLOG...

覺得巧樣,,,

禾又整唔到巧似丹婷個D勁勁勁勁令令,

禾黎黎去去都係個D,,,= =

但係禾又搵唔到D巧令令GE WALLPAPER...

丫唷...****><

算吧啦....KONI= =(傻左...同自己講野..XD)

禾唔係話整到勁令個隻,

只係想整得令D,

俾大家睇,

禾覺得個WALLPAPER,,,

會令你地睇得巧辛苦唷***><

所以...丫..

都唔知點算巧唷****

巧啦....算啦...

88><***






訪客留言 (返回 KoNi1994 的日誌)


grace886 於 2007-01-11 07:42 PM 發表:
唔好感啦
你個日記仲有我上嗎
仲有我牙 >3<

我個日記網個板面
係係個論壇到搵嫁
唔係我整嫁
我好廢嫁
唔好話我勁啦....
我好廢...真嫁

你個日記仲有我牙~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

禾都巧thz哂你唷~
你次次都上禾個blog黎十卜禾,
你真係一個巧巧巧fd牙~
你唔係巧廢牙~~
都係叻過禾~~
禾會去你個blog嫁!!~
Posted at 2007-01-12 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rainbow 於 2007-01-11 07:38 PM 發表:
點會無人黎呀?
我係你頭號fans黎架!!!
我個blog重小人留言啦!
sor呀!
我咁耐無黎...
因為...
我屋企人唔比我打機呀!
要等佢地唔係屋企先玩得
我一得閒就會上黎架喇!
好無?
其實你個wallpaper唔係好樣姐!
重幾靚tim∼
stephy唔好咩?
我覺得好好wo∼
如果你個個係樣衰既話
咁我個個咪超爆樣衰?
其實唔會睇得好辛苦
總之...
你個blog就巧巧啦!
唔好亂諗啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thzthz哂你唷!!!><***
講真丫,
有你呢個fd真係巧開心野~
禾有咩樹hapi唔hapi,
你都十卜禾,
禾覺得你係一個巧巧巧fd子唷,
希望永遠同你做4ever fd丫~~
Posted at 2007-01-12 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



johncheng0 於 2007-01-10 09:36 AM 發表:
hello!!~留左言喇!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下....
咁,,,咁,,,,咁就留左喇..(o咀中)
 
不過算啦...
下次留番言啦...=口=
Posted at 2007-01-12 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]