| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| HALO~ |
分類: 未分類 |
好好好耐都冇打blog喇~
因為之前部腦short左...
所以就冇寫na~
而家就寫番先~><''
琴日去完旅行黎,
不過....
又係去大棠..
上年六年級先去完..又悶..
今年中學又要去個到..
唉..
真係悶悶悶到死...
我同其他fdz都冇BBQ,
正係野餐,
我覺得BBQ好麻煩,
又要起爐,
又要點點點..
起爐可能起好耐..
咪搞我..= =+
不過..
真係好悶,
我地又冇咩帶野去反,
諗住係個到傾計咁囉*
如果有人反個話,
就可以去個到''一齊反''
哈哈*
太聰明了*><
KAKA~~
不過傾下計又唔反都幾好GE~
講下D心底話都唔錯丫~~
之後個到有d木,
就係個到反,
哈哈*
個BRANDON反反下俾主席推落地,
起番身成頭都係草,
呵呵*
好搞笑牙><*
差唔多2點就搭旅遊巴走人LU~
唔記得講TIN!!
係個到,
BUS佬幫我同D FDZ影左好多相相牙~~
不過..
佢放上凝風到..= =''
我都幫佢影再相~~
哈哈*
佢個樣好CuTe牙*
><
個旅行就完na~
不過..
下次唔好再去大棠,,,
|
|
|
◇*`努力學習.. *×|丹~ 於 2007-02-02 10:24 PM 發表:
係牙
我好鍾意食BBQ既野食嫁
不過就一D都唔enjoy
透爐
This is not interesting
I hate it .
|
網主回覆
><
哈哈~~YEAH冇錯牙!!
如果有人幫我透爐就好NA!~
Posted at 2007-02-04 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|