HALO!
之前又冇打NA..日記..
因為..唔係好得閒..= =''
哈哈~
大家睇下我個BLOG~~
點牙點牙??
你地覺得點牙??
係大口仔..
不過我就想有XO OR LITTLE TWIN STARS GE BLOG NA~~
不過冇..所以..
但係大口仔都幾CuTE*丫~
哈哈><''
唉..聽日有好多野做..
中史有要測驗..
HOME ECONOMIC又要DICT..
唉..= =''
TOO BAD NA..
多野做..
仲要步操TIN..
><''
上次步操好好笑牙!!
係轉彎個時,
有好多人都唔知點好,
笑死我NA!!
之後個牙SIR話有好多人笑..
KA~
有我唷*
>V<
仲有..
男童軍個牙SIR好好笑..
由其個佢條褲..
但係佢又肥,,
哈哈>V<''
笑死我NA..
不過..個時又好凍..
個牙係咁陣..
= =''
之後..D風係咁吹埋黎..冇NA冇NA...><
好NA~
下次再寫NA,
88囉*
|