今日,,食飯果時,我,AR瑤同曾琪ki俾x主任罵(因為科簿未計,本新想計嫁...但係知道x主任會再加√)
之後,果個副隊(風紀)...係度罵我同曾琪ki(勁無奈)話我地計科薄唔守→江←,佢自己、都反反下,唔當直...誦告我地唔守→江←
下午放學之後,成班Eng補課,,我,羅人人,呀情,曉彤係度傾呀梁生個頭勁似菠蘿
又係度講佢剪頭髮間鋪頭d野!哈哈...笑到我,羅人人,呀情,曉彤爆嘴,尤其係羅人人笑到爆嘴