好耐冇打blog la...(2日冇打姐)
今日1定要打番la...
今日考音樂 n 常識
音樂果時,我同梁可怡1組~哈...(佢唱得好大聲,我都唱得ok大聲,大聲過好多人la)
1:00放...3:00左右同ying,呀情,珊們,雪櫃,ar彤......1齊傾計仔 n 反(so I am very happy)
4:00我去接妹妹,帶左妹妹去呀e度(媽媽都係呀e度...she say如果我去反,就帶妹妹去呀e度)
番去park,見到健,隆,峰
我地去左買野飲,買野食
又番park,我地好白痴今捐左入sir滑梯度傾計(ying話今暖d)...晟,健,隆,鋒又去左park,佢地4個問我地做咩?
我地傻笑,後尾反...佢地左住曬...ar彤又同鋒打架...珊們教導健道理...
呀情食緊餅,健又話想食...呀情俾左佢食,But呀情食剩1半(佢食完又...)珊們話佢地間接kiss...笑死
之後佢地(ying,呀情,珊們,雪櫃,ar彤)扮kiss(視覺問題),笑死...
ying又係度扮咬人耳仔(好搞笑)卡卡聲...我問佢係咪傻左?佢話如果唔係人地點知我咬人耳仔
6:幾走人
|