今日.9:30起床
呆滯了1會兒,
和媽買餸,
下午,2.pm和fd(雪櫃Sphie仔)騎單車,
和fd(雪櫃Sphie仔)行了一小時多手指山(feel有些......)
好累,but好玩
和fd(雪櫃Sphie仔)三時多準備接妹妹放學,
妹妹四時放學,
回家
晚上,打算入Qooz打日誌,,but好耐冇入,所以唔記得左d用戶資料
所以要申請過!!