| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 20 日 星期六  |
| 2007-01-20 |
分類: 未分類 |
我今日買左對夾夾呀
等我MONDAY帶返梨學校先
大家記住唔好笑到我衰鬼咁呀==
|
網主回覆
你今日咪睇左囉 Posted at 2007-01-22 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你又帶髮夾?XD
你個對系咩公仔? ka'
珊珊會打死你架可能* 搶佢髮夾皇位 哈
|
網主回覆
55
我冇公仔ga..有"anna sui"呢個字樣
佢唔會掛..我個隻都唔夠佢個隻~靚~ Posted at 2007-01-21 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yuKI* 於 2007-01-20 09:59 PM 發表:
|
網主回覆
-==
你e+咪笑左囉
Posted at 2007-01-21 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55
我覺得ok靚!! Posted at 2007-01-21 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|