|
|
|
2006 年 12 月 13 日 星期三
|
| 吾開心 (≧ω≦) |
今日d野吾多記得亦都費事打na......就快12點.....訓吾著米黎打下lor.....因為忽然之間巧想打禾吾開心ge野出黎牙
再次感覺到果種孤單感na′禾巧驚有一日矛晒佢地禾會點算?
同小瑚傾計仔〝講晒d吾舒服ge野出黎′多謝〝禾地聽日再傾na~~輕鬆左d lu- -
發覺原來而家最吾了解佢地ge系禾′最同佢地疏離ge都系禾.....點算?
禾真系巧想巧想大家可以對對方講真話〝有咩吾岩傾到岩
有咩吾妥傾到妥′最緊要梨地要肯話俾禾知
吾巧令禾覺得大家巧似吾鐘意禾甘.....巧矛?
吾打住na.....訓覺.....加油na!......陳穎琪.....梨一定要笑住面對所有野......最難渡過梨都捱過na.....更何況系而家??
|
|
紫﹏幻想時間㎡㎡㎡2006-12-13 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »
|