終於做完義工la!!見到D公公婆婆好好人,好有禮貌、好歡迎我地嚟探望!!見到D公公
婆婆咁開心,我都覺得好開心!!我、郭永鏘、鄭雪晴、蘇詩敏、何史良一組,MISS分嘅
呢個配撘幾好!!隊員好合作!!^^
盡量忘記某人嘅事!!但我不想忘記你!!誰能教我怎樣做呢??