■``___朋友,我不想失去||]
KuNgaWun
暱稱: Ku
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖方濟各堂區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-04-11
2010-04-06
2010-04-04
2010-04-03
2010-04-02
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 462
今日人氣: 1
累積人氣: 2493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

前兩日都冇乜心情打qz-

今日先打番-

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今朝10:00起左身-

好頭暈-  ----------maybe係琴晚訓得唔係幾好na-  半夜3:00俾+姐嘈醒左-

因為頭暈ge關係-

所以諗住唔去主日學na-

點知我a ma要我去- FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK

 咁咪去lo-

den中午同a ma去鮨味亭食-

食到好飽-

跟住2:00~4:00番PC排練-

悶到嘔-

den番屋k hea-

1陣去a po屋k食飯-

食完去88伴-

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

唔該留cm!!!!!



2010 年 2 月 19 日  星期五   寒冷


2010-02-19 滿足 分類: 未分類

今朝8:45起身na`

因為勤姐10:00黎我屋k整powerpoint`

so早d起身`

整到11:00就搭bus去信達影貼`

影左1輯`

唔夠候`

本身想影多1輯`

不過勤姐趕住走`

出到街`

以為勤姐同我1齊塔bus番na`

點知佢自己走先`

因為我未試過自己1個等bus+搭bus`

咁咪驚驚地lo`

搭到番培正戈個站落`

去買present俾gigi`

den番屋k`

1陣同姑媽去食飯&行街

HAPI`

今晚同a媽d同事去葡潮食飯`

肯定悶死`

PLZ` COMMENT``

UP相`



2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天


17/02/10 & 18/02/10 分類: 未分類

17/02/10

琴日`

成日o係hm`

淨係落過樓下1陣`

悶死`

中午自己綠左個公仔麵食`

本身約左林欣3:00黎我hm整Powerpoint`

點知等左好耐都未黎`

咪打俾佢lo`

打左好多次都搵唔到佢`

咁算na`

 

18/02/10

今朝12點幾起左身`

食m記`

den溫習`

Plz``  Comment``



2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


2010-02-16 分類: 未分類

今朝10:00起身na"

中午去左日麗飲茶"

跟住去呀麻hm拜年"

den番hm"

溫歷史"

1陣去a po hm食飯"

記住留cm呀"



2010 年 2 月 15 日  星期一   晴天


2010-02-15 分類: 未分類

14/02/10

琴日10:00起左身"

den去姨婆到拜年"

中午去a po hm食飯"

den番hm"

上網"

夜晚7:30去Westin食飯"

豆左好多利是"XD

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15/02/10

今朝11:30起身"

煎左舊羅白糕食"

den去a po hm食飯"

跟住去左Miss Liu到拜年"

den去左鄭家大屋"

好正"XD

1陣又去a po hm食飯"

好悶"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

點解今年d利是咁少ga?!!!!!!!!!!!!!!!!!><