

|
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
童軍大露營  |
27/12/2006-1/1/2007世界童軍大露營,巧hign哦∼(其待好左耐)’’
終於黎到第一日喇,以為hign爆啦‘‘點知原來成日都向到絮尼個既A字營..人地就好啦’’絮蒙古營用10m都絮好啦!!去到night,食左rice先至有得玩..悶爆!!咁又過左一晚喇,真快..
第2朝,6:15起身~因為今日係我地尼team人coOkiNg,超早牙!!佢地班領袖就訓到8:00先起身’’太早喇..so cold’’食完野就拎票去生態遊.無聊!搞到我訓左向到,曬到我更加更加黑黑黑@蕉蕉比人轟錢wo..好乞人憎lo..搞到我要鬧臭佢’’又係咁樣又過左一晚喇@@
好好..今日可以訓奈一d,因為唔係到我地cooking’’呵呵......日日都做埋同一樣野=o=!!到左夜晚既times喇,好好好happy牙,因為有熒火夜呀!!hign爆啦~呵呵@@|PopO生日哩!!』個個都hign傻左..
又係玩果d野,不過都好既,唔使做咁多野ma!!夜晚食完飯之後就國際之夜’豬後本來話又要行十個鐘山話挑戰基維爾喎]巧緊張的,但好似又好辛苦咁,又想去又唔想去!!?點知最後都係唔使去,都唔知係開心好定唔開心好..唉!!休息lLu∼
好掛住屋企人呀!!今日係尾2既一日,要巧巧咁珍惜同享受耶,不過都係無野做最無聊既laSt DaY牙..都係夜既好d,嘩..有美女廚房睇呀!!就係我地北葵浱5個隊員代表地域出賽呀!!係咪好勁呢~??有蕉蕉份牙..(我有打氣嫁)’’跟住有節目,也係好似有過4,000人哩!!?就係尼個既CoUnTdOWn PArtY,有周國賢,赤子,At7......
la屎,汁野,走人..我坐左牙sir架電單車牙,超快but爽爆@@
一定唔會唔記得今次e個camp呀..
|
| 刊登時間︰2007-01-03 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 24 日 星期日  |
平安夜山上bbq記  |
好奈都冇打日記喇..今日既日記真係唔可以唔打..今日係平安夜,我地去左bbq......
今日一早hign得濟,so好早就醒左∼
我同賤文and魚旦出去先,見到寶琪.之後再見到jj鋒同文duck,再跟住就見到kiukiu同泉..8個人就一齊去左buy野..(買完lu)就飛的上山∼女既一架,男既一架..佢地就走先,掉低我地喎,搞到我地唔知點上山..唉@@上上下山,就黎到果陣,有好好好多隻monkey成班咁跑過黎,佢地見到賤文手扲住膠袋,就去搶’點知賤文驚得濟就掉低左,又搞到入面D蜜糖就爆左,好彩有路過既行山人士幚我地汁番(唔該曬)如果唔係我地都唔敢去汁耶∼@@
bb下q,本來都ok開心既,點知...佢地喺到玩4腳蛇bor,玩佢已經衰嫁啦,仲要殺死佢喎,殺死佢都已經衰嫁啦,又要囉支燒烤叉叉住佢,勁想喊!!
去到5點30到啦,諗住走老班男仔又唔肯走,我地就等牙等,個天開始黑喇..’’佢地先走,咁我地就一齊走,哈哈∼行落山果陣好恐怖呀~kiukiu好哀呀,向到嚇我地,嚇到我狂跑∼∼# |
| 刊登時間︰2006-12-26 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 21 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|