龍仔.. 我同2個兄弟右一齊玩番啦 仲爭你1個渣 ha仔比左我地既回億我地睇.. 我好掛住你把聲 有.我地船p..係忠屋企食大m個d mv 我真係好掛住你.. 我地吾知你仲有冇覺得我地係你兄弟 但係.希望你都打個手機黎問後下我地. 我地吾壞啦..你吾洗擔心 真係咁難先可以一齊玩番?? 希望你睇到我打呢d野... 你會有回億同埋會記得我地既存在.