桂族公告板



桂族有喜事呀
第一單就係...過去左啦
第二單就係香玲做左3b女班長呀
Mandy 做左3E 班中文科長
重有呀...
唔好再叫文復興做文詩茵啦
要改口叫文桂鴨啦
So 馮叉甩左一個難啦

不過馮叉重要同佢既一班追求者一班呀

唉~~~~~
又有好消息啦...
劉桂佢做左3B班副主席呀!!
真係恭喜哂啦!!
 
劉桂兒_____呀桂_______魚肉________1992.10.21________最高話事人
吳星儀_____星星_______貓肉________1992.03.06________第二話事人
楊婉雯____Mandy_______羊肉________1991.11.03________第三話事人
黎曉桐_____曉桐______天鵝肉_______1992.09.18________第三話事人
陳香玲___香Ling_______牛肉_________1992.02.14________第三話事人
蕭瑋賢___瑋瑋珠______燒肉_________1992.10.08
陳豪傑_______________鴨肉_________1992.09.03
劉德斌___斌斌_____________________1992.01.26
麥子峰___麥子_____________________1992.--.--
劉詠桐___菲比________豬肉_________1992.08.30
文祟光_____________________________1992.11.29
陳立文___黑豬_______________________1993.08.27
張誠殷___白豬_______________________1993.01.10
李筣_____Lily_________________________1993.02.02
馮詩茵___馮叉________狗肉___________1992.10.03
嚴惠娟___呀娟_______________________1992.09.26
蘇德乾___矮仔_______________________1992.07.31
曾振杰__Tony________________________1993.--.--
陳淑華______________________________1992.--.--
蘇偉雄__雄仔________________________1993.--.--
葉梓欣_欣欣_________________________1993.--.--
葉耀陽__奴隸獸_________________________1991.12.17
李榮軒_魚丸____________________________1992.12.--
(  如果以上冇打生日日期的請留言 . 如果冇你個名就請話比我知 )

Kwaising
暱稱: Kwaising
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
拍拖第一天*
MANDY我生日"
MANDY打既
一齊左啦~
生日
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Mandy畫板
[[*馮叉*]]
桂族留言板
矮仔畫板~
曉桐畫板~
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天



圖圖....

1)唔知瑋瑋珠心情是否如何啦!!

 2)唔知邊個試過啦!!

3)HURT完人必有報應...MAYBE係真傢             4)先甜後苦
  
5)FD 4EVER 呀!!                                  
  
6)四葉草

刊登時間︰2006-09-16 07:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天



桂族愛情故事*9

CH.9____第九期_____桂族愛情故事*
馮叉係一個好鍾意睇書既女仔..
SO 佢可能會係一個悶旦...
不過...佢本人其實最鍾意就係玩...
佢鍾意睇書就唔代表佢鍾意讀書WOR...
佢讀書成績一般...
對比下...
KWAI佢成績就好好多...
馮叉最鍾意以暴力對人...
不過佢小學個陣就已經開始返教會啦...
佢就係咁...
識左小瑋啦...
亦都係咁...
佢就以外地有第一個FANS啦~
第一個追馮叉既男仔就係呀運啦...
呀運佢份人好難捉摸...
因為唔知佢返學同返教會個陣會係兩個樣...
要知佢心裡面諗咩...
就要交比馮叉啦...
直到家下F.3..
呀運都係咁鍾意馮叉傢...
都唔知佢LIKE 令女定長情啦...
但係佢地家下同班...
真係唔知好嬲定好笑啦...
同班亦都唔代表係好事WOR...
因為馮叉對佢一D意思都冇囉...
KAKA~~
下期講到----佢地既事件~
PS:MANDY----SOR 啦...作得唔好~

刊登時間︰2006-09-11 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天



2006-09-07

文復興與蕭瑋賢既關係好複雜

刊登時間︰2006-09-07 06:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天



2006-09-05

家下瑋瑋珠心情平復左...
決定會同跑狗做返朋友仔...
另外...
瑋瑋珠佢家下唔係同跑狗有野...
而係文瑋賢...
想知係邊個....
睇個姓氏啦~
呵呵~~
唔好寸我呀...
因為好多人都認同傢......

刊登時間︰2006-09-05 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天



好消息O丫﹏

陳香玲佢做左3B班女班長....呢件事人人都知傢啦~
重有新鮮出爐的3B班副主席!!劉桂兒呀!!
呵呵~~
大家真係要恭喜下佢呀...
能夠為佢自己班做野...
GOOD 啦~~
KAKA~~
恭喜哂呀桂~~

刊登時間︰2006-09-04 06:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]