呢排病左,睇左兩次醫生.....唉,真係辛苦。不過,有樣野我覺得好好笑,就係唔知點解,我兩次係惠僑度因病早退都係因為發燒。之前一次係高燒,今次則係少許發燒。唉.......不過,同我上次發燒睇醫生既時間就相隔左成兩年。都算好啦!
講起今次去睇醫生,我就去左睇我由細睇到大既蕭醫生,佢好好人,我好鍾意佢,雖然佢話我由細到大都咁低能.... =.=" 但係佢真係好好人!~~ =
] 蕭醫生~~ 蕭醫生同我~~
雖然我病左,但係都未有得休息住,因為遲 D 就係惠僑四十週年,所以有好多野搞,又要表演,又要理步銀,仲有最麻煩既電視台.....用左我最多時間,開放日又要當值.真係二十條命都唔夠我死.... T^T"
但係,都有 D 開心既事啦,就係之前我啊哥生日,我買左個蛋糕俾佢,雖然俾人玩,話通常係鍾意果個人,但係又唔可以係埋一齊先會認人地做啊哥!?!?!?!???=.=" 咩理論黎架?????但係,總括黎講,我果日都好開心~~ ^^
 |