聽日就要開學喇........真係唔知點算好.........又要自已一個......... 不過,無所謂喇......反正遲 D 如無意外我都會去外國....... 唉.......希望可以寄情於學業啦~~~ 唉.......有一種唔知點既感覺.........好怪... T^T" 係仲放緊假既時候,我好開心,但係,聽日就要番學喇........真係有 D 唔知點咁........ 唉.............