琴日生日,好多人同我講生日快樂,但係要到聽日先有生日禮物收......有 D 無奈..... =.=" 雖然,因為我爹地記得我生日,仲由美國打電話俾我,所以好開心~~但係,亦因為一個對我黎講都好重要既人唔記得我既生日而唔多開心...... T^T (註:請唔好誤會也唔該各位) 而且,今年亦係第一年過無左婆婆過既生日............