又有一段時間無打喇呢~~唉.............近排都幾忙........黎緊又有考試...........壓力好大..............壓力一大就會記野唔入腦..............跟住就會考得差..................喺香港係咁,黎到呢度又係咁............所以香港啲成績先會咁死差...................唔知之後會點.............又要日日夜夜對住佢.............辛苦...........但EQ高咗.............應該係好事吧...............要加油呢!!(在各方面............)
 |