| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 9 日 星期四  |
| 2010-12-09 |
分類: 未分類 |
今日勁火囉!放學同同學撘車果陣,上左車首先就俾後面班女仔講,到要落車果陣,我地禁我地禁左鐘要落車,個司機居然無開後要度門,我就大叫,請佢開後面度門俾我地落車,點知佢就關前面度門走人!?咁都算,我地以為佢聽唔到啦,點知到下個站,我地特登去前面果度門,佢竟然俾人上唔俾我地落,仲望住我地關門!??再到下一站,我地迫緊出去又大叫要落車,個司機又望住我地關門!!!我就再大嗌,再啤住佢,佢先開番度門俾我地落車!!真係有無搞錯!!!!番到屋企同我嗲哋講,以為佢會同到我講如果下次再喺咁可以點做,點知就俾佢鬧咗我一大餐!!!我一直忍忍忍,忍到頂唔順就喊咗......呢次喺我第一次喺佢面前喊。我原本想忍住,但我真係估唔到咁佢都要鬧我,話我唔好!!話係一定係我有問題,我唔啱,一定係我無講清楚,所以要怪就要怪自己!!!!!我真係忍唔到,我好想駁佢,但我忍得往言語卻忍不住淚水。講真,我真係打死都唔想喊俾佢睇。正確係唔想為佢所講嘅說話而喊!!!!!!!!!!
 |
|