今朝晨咁早起身去買野準備今晚同平舅父佢地食飯!!!!
食完飯之後同細老表哥佢地玩左一陣就送佢地去撘車!!!
今日「老豆」sd左訊息俾我,好 Happy !!^^ 之後我就sd左個訊息俾佢,「去爸」同「919」 之後就只係得「919」覆我,雖然有D失落,但係都好過冇,而且佢寫果D內容好得意 !!! =^^=
今日逗左幾封利是,好開心!!
12點就係正月初一喇!!新的一年,新的開始!!