今日同阿哥..老豆去東門買公仔
買嘟C姐..
個D旁人洗唔洗系隔離睇住嗮啊..!!
仲講..哇..嘟嘢好大啊..
我頂..!!大又無見你去買..嘈住嗮..
拿住大大嘟C去坐車
買完嘟C去龍崗過邊拿返D工件..!!
好鬼死遠啊..!!叼..都唔知今日乜日子..
塞車..!..!!煩死啦!!
哎..飛輪海日本專輯..個本嘢一年一本..!!都唔知果個老闆困水..鬼信乜..!!
今日..一個詞..!!煩躁!