唔知點解近排鍾意聽番 D 舊歌,,
特別係陳小春 D 歌,,
依 + D 歌都唔好聽 LUUUUUUU....
之前容祖兒唱 D 歌都好好聽架,,
不過 E + 就....
其實都好聽既,,
不過冇之前個 D 咁好囉,,
我得閒得滯又將相簿個 BG 音樂改左,,
變左 5566 既 我難過,,
E 首歌係 MVP 情人既片尾曲,,
個套戲都 OK 好聽丫,,
歌詞遲 D 會 POST 上黎,,
之後見佢 ON 左,,
佢問我點解 E 排少左 ON ,,
其實我一直都係到,,
只不過......
又係到構思出去公園打千秋....
最後都係紙上談兵,,
係個段時間,,
見到下面有人結婚,,
唔知點解我地 E 到特別多人結婚,,
能熬到結婚的人真利害,,
因為多數人都不會讓一紙婚書束縛....
跟住悶得滯,,
我又走左去訓...
又訓下醒下...
之後玩左個心測....
你的心思細膩,感情豐富,對人也很體貼,在團體中不會成為顯眼的角色,
卻是大家最佳的心靈窗口。偶有驚人之舉。值得注意的是,這類人在社會中
通常較多,平實的個性,想要出人頭地非得有驚人的意志力,多多加油吧!
個性害羞的妳在愛情上算是比較被動的人,不常主動表達自己的心意,因
此通常默默付出。但你體貼善良的性情卻能讓同道的異性受到妳的關懷與
善意,如果能對愛情更積極點,相信會更有助益呦!
http://www.fg.tp.edu.tw/~d1351935/php-4.htm
我覺得好準牙....
整左隻 DOLL 係左手邊,,
好得意牙.....
P.S. 你喜歡過我60秒嗎?
還期望知道這段相處裡 被我暗戀得快樂嗎?
|