| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| ♥ 2008-12-12 |
分類: 未分類 |
{補打}*''
今日係高Fr0m既頒獎禮
呵:)
我地唔駛番學
約左去曉彤屋企
但係我買左糖去搵林嘉希先去曉彤屋企
大約1點9左右就係官小度走左l0r

之後我去曉彤屋企la''
點知禁左鐘
曉彤住x06室la''
我禁左x03室
好彩冇人應門
如果唔係就糗柒左-.-
跟住我落去下面等左成半個鐘
係度食西北風-.-
跟住再上去la;;
好在今次禁岩門鐘
呵"

去到曉彤屋企
我地玩左龍貓
又玩左勁舞
我地放d龍貓出黎
玩到冇野玩
同d龍貓影埋d超低能 勁白痴既相
之後KaY玩勁舞
我同曉彤同佢呀妹係度影相
仲影左d鬼相-0-

之後我同呀KaY番歸
行下行下見到有人圍住睇野
咁我地都去睇下
見到隻老鼠同隻四腳爬爬打架
勁無奈
睇左陣我地就繼續行
咁番到屋企先記起
唔記得問呀KaY拎番部nds-,-

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 146 | »
|