|
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
好火lo..比人玩..  |
分類: 未分類 |
2:00出左去..
去左M記食野..
食完之後去打波波..
金日好凍呀..凍死人..
5:30走..去意粉屋度食野..
食完7:30諗住去買鞋喇..
之後我個死人表哥又話未飽wo..
咁我咪發脾氣lo..
佢又唔嗌野食..真煩..
好唔据佢lo..真係好想打佢..
乖唔係大哂嫁..
買左d野番hm..
牙媽番到黎..佢問豬仔係咪屙尿..
我咪話係lo..又火喇佢..
又話唔要佢..聽日bring佢寺..
個時我真係好想喊嫁..
但係我個時喊唔出..
反而而家會喊lo..我唔想佢走..
一諗起佢係出面會點就喊喊喊
之後冇lala又話埋我wo..
佢嬲佢姐..
關我咩事呀..一日到黑比你話..
係咪想好想我好似之前咁呀..
金日比人玩電話..個個人又唔知邊個..
但係佢把聲好熟..氬係我又諗唔到係邊個..
係男仔黎嫁..
唔知邊個咁百痴呢?!~
|
|
|
_*-KAYSHAN!` 於 2007-04-07 11:24 AM 發表:
|
網主回覆
你可唔可以話比我聽你係邊個呢?! Posted at 2007-04-07 11:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|