`l0veinguinthatday*

2007 年 4 月 5 日  星期四   晴天


好火lo..比人玩.. 呆滯 分類: 未分類

2:00出左去..

去左M記食野..

食完之後去打波波..

金日好凍呀..凍死人..

 

5:30走..去意粉屋度食野..

食完7:30諗住去買鞋喇..

之後我個死人表哥又話未飽wo..

咁我咪發脾氣lo..

佢又唔嗌野食..真煩..

好唔据佢lo..真係好想打佢..

乖唔係大哂嫁..

買左d野番hm..

牙媽番到黎..佢問豬仔係咪屙尿..

我咪話係lo..又火喇佢..

又話唔要佢..聽日bring佢寺..

個時我真係好想喊嫁..

但係我個時喊唔出..

反而而家會喊lo..我唔想佢走..

一諗起佢係出面會點就喊喊喊

之後冇lala又話埋我wo..

佢嬲佢姐..

關我咩事呀..一日到黑比你話..

係咪想好想我好似之前咁呀..

金日比人玩電話..個個人又唔知邊個..

但係佢把聲好熟..氬係我又諗唔到係邊個..

係男仔黎嫁..

唔知邊個咁百痴呢?!~

 






訪客留言 (返回 L0vEYan 的日誌)


_*-KAYSHAN!` 於 2007-04-07 11:24 AM 發表:
HA10`
留左CM喇=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你可唔可以話比我聽你係邊個呢?!
Posted at 2007-04-07 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]