今日2:00先起身....(訓到咁晏,真吾應該)^^
一起身就开電腦...睇到有个人6点幾入我blog睇野
真早....仲有我網妹日日黎睇``[[多謝你a!!]]``
开電視睇....唉.....又係奧運....又早播到晚= =
到夜晚看我的L0ve卡通[[xxxx]]......太好睇LA!!
(我吾係低B ga!!)^^
仲有多得阿妹提我xxxx
再講``[[多謝你a!!]]``
今日終於寫到日誌啦!! ^.^
呢排太忙Lu,又要拉小提琴,又要執書,又要.......
沒寫兩日日誌. . . . . . s0r>.<
今日一早8:45被人叫起身.....要我去拎校服
食埋飯,就開電腦玩.....
點知玩劲舞團又沒曬好友紀錄....唉....
希望今日可以睇``當``呢套劇la!!
我睇奧運睇到悶la...!!
但我信明天會更好!!
しか......(閱讀全文)
好耐無上QOOZA lo,
喺QOOZA有問題時,寫唔到blog....而家都有少少吾想寫..
但做事不能半途而廢ma!! ^.^
上个星期可以打到八號風球,搞到我出吾到街...
而星期五仲要送我細佬返學...唉.....
今日....
我f話我知qooza終於上得la!
各位朋友你好a!! ^^
とても思って、再度のあなたが見えるほほえみととても思っています。
我有少少覺得我自己似一個公仔
的人鐘意就理我....吾鐘意就吾理我
好傷心...T^T
尋日聽到我bESt F 的DaD病咗...希望已經康復LA!!
中午,我mum話我聽今日有1號風球,
有行雷聲,冇雨,真奇怪,一定打吾成嘅!
不論你喜歡我與否我也會在你身旁陪伴著你。
あなたは私のは私もできてあなたの側であなたに付き添っていることが好きであろうと。+s
動漫....動漫....我終於去到LA!! ^&^
好開心買到My L0ev漫畫.....但買吾到原畫集...T^T
仲迫到我死死下= ="
的音響嘈到我耳嗚.....行到我腳痛LA>.<
用咗五百幾$.....
都幾滿足既!
如果可以,我寧願從來沒有和你相遇
もしできるならば、私はこれまであなたとむしろ出会ってもよいです。www.hkskylove.com-J.X/_7B%]!]:M