|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
同詩詩行街``  |
分類: 未分類 |
柑日,,同詩詩行街
行大埔中心
先去ELLA買嘢
買左詩詩生日禮物 &呀哥生日禮物
打比呀哥,佢都喺大埔中心
之後比份禮物佢
禾同詩詩去左影貼紙相
影左2次
好靚呀' ' ^^
整完加工(貼紙相),,,睇排名
禾地排13呀///禾地意外發現Carmen都有影
佢地排26``
影完去行TRENDYLAND
買左File&簿仔
係STITCH
柑日收獲好豐富
好開心
禾最滿意係'''貼紙相'''
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
補打<<14/1>>
考SCJ&PTH
哇!!!`SCIENCE份卷差D做不切
不過,,我都識做 [[安心D]]
PTH聆聽有D難,,
禾相信會有進步嘅
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
另外,,
禾個BL0G
人流超過' ' 100 ' '
^.^
|
| ENG EXaM``2 |
分類: 未分類 |
柑日,,Eng EXaM
份卷比禾想像中易
開 ' ' ^^
天日考ScJ&PTH
禾要努力温書!!!
希望有好成績
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
各位,,,
留多D言' ' '
唔該你呀
BY===L0ve"___心`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
中史EXaM``  |
分類: 未分類 |
柑日,,
中史EXaM
巧難牙!!
我驚吾合格
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
補打((10/1))
星期6朝早學芭蕾
之後,,,
大訓1餐
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
補打((11/1))
果日
禾係咁溫書[[中史]]
好難記牙
好想
****************************************************
To:::EVENING姐姐
l0ve`黑心林系細心
其他人既Bl0g
唔好理,,0k0k??
BY:::大
****************************************************
|
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
補習`2  |
分類: 未分類 |
柑日,,
詩詩同禾講
可以同禾一齊補習
禾巧開心牙`^^
重有我地買左2枝
令令唇膏&唇彩
重系2種色
只系$31.5' '
柑日中文份卷
哇!!`爆易牙...
自從補習後,,
禾明左巧多嘢
巧多謝 EVENING 姐姐
|
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
| I.H EXaM |
分類: 未分類 |
柑日,,I.H EXaM
哇!!`巧難牙`=)
重難過MathS...
放左學,,,禾同詩詩
去左行街^^
(((去左屈臣氏,,試HanD CreaM )))
之後' ' '
去禾屋企玩, , 嘻
|
|
|
 |