|
今日朝早同柒子,,華b/-]佢地玩,,,*;!,,
之後我地出到去,,,玩k,,,玩完k之後我地就去左沙田GREENBOX唱K*...../
之後我地唱到5點就去左沙龍,,,=]
右見到大口laaaaa;唔知點咁,,,-]
;LAST,,我地去左7仔個邊坐!....
坐左冇耐..'//之後我同餅餅去左源禾路SEE洛B個D跳BREAKSTAND!
嘰*佢地跳得好鬼勁呢LAST,,
我陪餅餅返佢屋企拎野,,
拎完之後我地就返左我HOME;點雙甘仔打黎,,
佢問我同餅餅落唔落去玩,,
之後11點落左去搵甘仔,,落到去,,,好多令仔呢,,,!!
哈,,,佢地都係佳禾輋,,,/真係湊巧呢!,,
我就識左卡啦,,秋仔(小銘呀哥)同XX(唔記得左佢個名)*
之後我地上左禾輋平台[右]玩死得人多呢=W=;
LAST,,見悶悶地,,去左富豪NEWA唱K,
依+做D野右係同今日一樣,,右係玩K,,右係唱K!;
但同依+呢D一齊玩開心D,,
嘰*有令仔BO!;之後我覺得我有小小中意左卡啦,,;
佢好可愛嫁,,傻傻地咁!個樣仲好似小池呢!;
嘰*之後我地好ON9唱K唱到冇歌個陣,,
之後用個咪用部電話播好ON9,,好攪GAP既鈴聲出黎,,
仲要好大聲!之後我地仲要問D工作人員!
咩是呀,,WHY有D咁既聲既?仲要扮個好無奈既樣!=0=
之後唱到第2朝既6點,,
姐係今日,,我地就走啦,,之後我就返HOME訓交交""
SEE YOU LATER!!
|