|
我諗今日係我最唔開心既一日牙,,=]]
我今日同牙聰...>口<"
我唔想咁呀,,我真係好鍾意佢嫁,,=]
但我知我花心,,我同佢一定會好快冇,,
"但係呀心 ,,佢真係好慘呀,,同謙謙2日呀,,唉.."
其實男仔係唔係會做左負責任嫁嫁,,]](唔好諗個d野呀,,唔係呀)
我真係唔想比人hurt呀,,我拍過咁多次,,到係我hurt人嫁~
今次可能真係比人hutr得好深呀,,唉..
其實我唔想諗呢d野嫁..但係真係好難忘記佢牙****
係咁啦..byebye..
------------------------------------------------------


|
|
刊登時間,,*))2005-12-21 10:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]By"cHinG**,,,,,,
**,,By"cHinG**,,,=)))" |