|
心碎!!!*-]失去!!我已習慣了,,*-}愛*
\|``__;,/<擁有不懂去珍惜*"失去才懂有可用+''*|
今日照常返育才!!*-]
之後係育才玩得好開心,,健健返左學!!
佢好鬼可愛,,係咁同呀琴玩,,*
我就係到摺飛機!!哈..比d miss 屌!!
好q憎miss梅!!佢爆煩!!*
之後放學個陣,,同麗儀去左飲野!!"
last,,*-]搭車lu!!好眼訓,,,返屋企返交交lu,,,,
訓到10點起身!!
呀心打比我,,同我傾電話!!**
佢同我講左好多野!*::佢問我鍾唔鍾意呀禧..
我都唔知點答!唉..佢鍾意我,,我咪鍾意佢lo~
!::我冇諗過呀禧會同呀心講話係南南同麗儀逼佢同我一齊lo~*
我依+唔鍾意佢仲好撚憎佢呀!!>0<"
我放唔放得低佢都係一個問題呀"-]*
聽日呀心話同佢之前走左既同學飲野,,叫我一齊wo*:::
唉..總之點都好,,聽日先算啦!!,,
THE END '*◆甚麼也有它的味道*/|/_"回憶便卻有苦有甜.;:!\"
|
|
刊登時間,,*))2006-09-06 06:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]By"cHinG**,,,,,,
**,,By"cHinG**,,,=)))" |