|
|
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
| 輕鬆、、 |
分類: 未分類 |
今次同上次比賽差唔多la、、都喺順利打入6強.... 今次對住神灣乜X中學~ 贏佐佢啲成32分咁多 真喺 搞到我都唔好意思講出嚟 今日自己D數據麻麻、、冇上次咁好.....先得12分咋
好似→ 【三鄉】輸俾【南朗】 【神灣】輸俾【我啲】 【石岐】贏【古鎮】 【開發區】贏【三鑫】 【薈萃】輸俾【君理】 【黃埔】贏【萬安】 喺記得咁多//
琴晚俾班兄弟呃佐成百幾蚊 搞到今日要問助教借錢洗 真喺冇面到不得了lu~~ 丑?? 唔算丑la 借錢好正常姐 、、更何況我喺問自己人借錢 又唔喺喺條街度同街問人借 戈D先叫丑啦..... 借咗成兩百蚊、、算少吶 平時我喺借錢 人啲荷包度冇400都唔肯要吖~ 超、
今晚都喺咁過la 比完賽、、教練即刻帶我啲去練體能 喺中山唔知乜鬼步行街度跑.....超級猥瑣、、個個著住件波衫仲喺背心戈種~ 真喺猥瑣到爆 成街都喺人 望住曬、、真喺唔好意思lo..... 仲俾兩個女仔笑鬼我啲 真喺~咁仲使出嚟撈?? 唉~ 彪哥、你好搞唔搞 偏要我啲喺條街度show肌肉 人啲睇到會羡慕咖嘛~ 跟住就行入7-eleven買佐支綠茶.....出前一丁.....雜誌一本、、邊坐車邊飲邊食邊睇.. 點知買完嘢上佐車教練先話帶我啲去開餐~ 依D叫擺明玩嘢!! 當加量//
6強!! 聽日再接再厲、、一定要打到入2強..... 齊濤ing~ 各位!! 幫我齊濤lu、、
決定後日晚上吃完慶功飯就即刻搭車落拱北沖關、、 haha~
|
| 發表時間:ToDaY [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Vincys 於 2010-10-03 01:14 PM 發表:
cM :>
|
|
|
mad512 於 2010-10-03 12:13 PM 發表:
- cm
|
|
|