I KNOW THE ANSWER!
L1n
暱稱: Jennings.Zheng
性別: 男
地區: 風順堂區
2010 年 10 月 3 日  星期日   晴天


輕鬆、、 分類: 未分類

                     今次同上次比賽差唔多la、、都喺順利打入6強....    今次對住神灣乜X中學~   贏佐佢啲成32分咁多   真喺    搞到我都唔好意思講出嚟     今日自己D數據麻麻、、冇上次咁好.....先得12分咋     

  好似→   【三鄉】輸俾【南朗】   【神灣】輸俾【我啲】  【石岐】贏【古鎮】  【開發區】贏【三鑫】  【薈萃】輸俾【君理】  【黃埔】贏【萬安】   喺記得咁多//

琴晚俾班兄弟呃佐成百幾蚊   搞到今日要問助教借錢洗    真喺冇面到不得了lu~~     丑??   唔算丑la     借錢好正常姐   、、更何況我喺問自己人借錢   又唔喺喺條街度同街問人借    戈D先叫丑啦.....     借咗成兩百蚊、、算少吶    平時我喺借錢    人啲荷包度冇400都唔肯要吖~   超、

   今晚都喺咁過la    比完賽、、教練即刻帶我啲去練體能   喺中山唔知乜鬼步行街度跑.....超級猥瑣、、個個著住件波衫仲喺背心戈種~  真喺猥瑣到爆    成街都喺人   望住曬、、真喺唔好意思lo.....    仲俾兩個女仔笑鬼我啲   真喺~咁仲使出嚟撈??  唉~  彪哥、你好搞唔搞   偏要我啲喺條街度show肌肉   人啲睇到會羡慕咖嘛~     跟住就行入7-eleven買佐支綠茶.....出前一丁.....雜誌一本、、邊坐車邊飲邊食邊睇..   點知買完嘢上佐車教練先話帶我啲去開餐~  依D叫擺明玩嘢!!  當加量//

            6強!!    聽日再接再厲、、一定要打到入2強.....     齊濤ing~    各位!!   幫我齊濤lu、、    

                            決定後日晚上吃完慶功飯就即刻搭車落拱北沖關、、  haha~       

發表時間:ToDaY  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 L1n 的日誌)


Vincys 於 2010-10-03 01:14 PM 發表:
cM :>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mad512 於 2010-10-03 12:13 PM 發表:
- cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelivnlai 於 2010-10-03 09:01 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



livemomo 於 2010-10-03 08:21 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



livemomo 於 2010-10-03 08:20 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



livemomo 於 2010-10-03 08:20 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiana1211 於 2010-10-03 02:45 AM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]