|
|
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
超級無奈~  |
分類: 未分類 |
照舊、、講返尋晚同今日D事.... 尋晚超慘lor 仲慘過俾助教追數←【尋日借錢 佢即刻叫我還】 就喺應為尋日打入6強、、聽完光頭健講鬼古之後成11點幾 彪哥【教練】居然唔俾我啲訓覺 將我啲全部call到酒店落下間餐廳度講戰術.....你話慘唔慘?? 足足講咗5個鐘、、 從11點40pm開始講到4點10am 仲即場示範D技術俾我啲睇....彪哥吖、、你講唔講戰術 我啲今日都喺入2強la 使唔使搞到大家都冇覺好訓先.....癡線ga~
今晚都喺照舊 同尋晚一樣 去食完dinner之後就返酒店拉筋.....跟住個個都沖曬涼 就落街行下
今日打入埋2強 聽日喺決賽....所以今晚唔使問 又要講戰術 講到天光~ 我似乎感覺到 訓覺ga意念漸漸遠離於我ah....嗚嗚
|
| 發表時間:ToDaY [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LuYaYi 於 2010-10-04 08:51 PM 發表:
cm
|
|
|
Vincys 於 2010-10-03 10:05 PM 發表:
cM :>
|
|
|