I KNOW THE ANSWER!
L1n
暱稱: Jennings.Zheng
性別: 男
地區: 風順堂區
2010 年 10 月 4 日  星期一   晴天


Win佐啦~ 開心 分類: 未分類

         yeah ~       贏咗  贏咗  贏咗吶、、       今次仲喺大比分搞掂對手    haha   冇我依個咁好ga隊長帶領班正喺識得呃我D錢噶兄弟   喺冇可能取得咁好噶成績la~   :-O    尋晚成4點半左右先訓覺、、   筆過都要多謝彪哥    喺佢依兩晚.....成半夜都喺度同我啲講D有用ga戰術同攻勢......簡單D  → 姐喺策略lor    多謝!!

                 跟住就喺好唔順咁嘮一聲.....苔爛鬼notebook慢到吖爺都唔應得   仲成日卡死曬、、  搞到想up篇嘢都要成幾粒鐘~   Now我啲成班人坐哽校隊巴士返學校...  彪哥好似話今晚落白藤頭食返餐靚海鮮     仲話今晚每人發200蚊獎金再加禮拜一開大會戈陣重點表揚我啲班後生仔wo、、  威曬la~

       今日打到剩返最後15秒戈時  大輝傳佐個波俾我.....跟住拖埋果幾秒鐘     完場聲一響....班兄弟個個都沖出嚟    興奮到~   難以形容lor     過佐20分鐘  個體育館主席幫我啲個個隊員褂獎牌喺條頸度    仲話我啲班後生仔有機會代表市隊出去闖.....又話我啲班人好有潛能同天分、、都唔知講到有幾誇張    筆過都聽得幾順耳la~       依場波重頭到尾....接埋頒獎儀式   成3個半鐘    直到頭先9點7個字la、、   

                   今次ga比賽    喺我第一次帶領佢啲掕噶第一個獎......好難忘   好激動、、希望會打得更好la~       

          今晚應該沖唔到關    聽日可能訓到下午先返落去澳門、、    Yeah!!   

發表時間:ToDaY  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 L1n 的日誌)


ElAmChAn 於 2010-10-11 10:43 AM 發表:
;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JuLly_LeI 於 2010-10-07 10:42 PM 發表:
a_a;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0nG_718 於 2010-10-07 09:13 PM 發表:
去我qooza打cm~
thx~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0nG_718 於 2010-10-06 11:44 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



puilampuilam 於 2010-10-05 11:54 PM 發表:
'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dggggggggggg 於 2010-10-05 05:08 PM 發表:
好勁呀你 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

使唔使咁誇張     多謝先la   
 
             心情仲加開心lor~
Posted at 2010-10-05 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Vincys 於 2010-10-04 11:01 PM 發表:
cM :>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



livemomo 於 2010-10-04 10:31 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



livemomo 於 2010-10-04 10:31 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



livemomo 於 2010-10-04 10:31 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]