|
|
2010 年 10 月 4 日 星期一  |
Win佐啦~  |
分類: 未分類 |
yeah ~ 贏咗 贏咗 贏咗吶、、 今次仲喺大比分搞掂對手 haha 冇我依個咁好ga隊長帶領班正喺識得呃我D錢噶兄弟 喺冇可能取得咁好噶成績la~ :-O 尋晚成4點半左右先訓覺、、 筆過都要多謝彪哥 喺佢依兩晚.....成半夜都喺度同我啲講D有用ga戰術同攻勢......簡單D → 姐喺策略lor 多謝!!
跟住就喺好唔順咁嘮一聲.....苔爛鬼notebook慢到吖爺都唔應得 仲成日卡死曬、、 搞到想up篇嘢都要成幾粒鐘~ Now我啲成班人坐哽校隊巴士返學校... 彪哥好似話今晚落白藤頭食返餐靚海鮮 仲話今晚每人發200蚊獎金再加禮拜一開大會戈陣重點表揚我啲班後生仔wo、、 威曬la~
今日打到剩返最後15秒戈時 大輝傳佐個波俾我.....跟住拖埋果幾秒鐘 完場聲一響....班兄弟個個都沖出嚟 興奮到~ 難以形容lor 過佐20分鐘 個體育館主席幫我啲個個隊員褂獎牌喺條頸度 仲話我啲班後生仔有機會代表市隊出去闖.....又話我啲班人好有潛能同天分、、都唔知講到有幾誇張 筆過都聽得幾順耳la~ 依場波重頭到尾....接埋頒獎儀式 成3個半鐘 直到頭先9點7個字la、、
今次ga比賽 喺我第一次帶領佢啲掕噶第一個獎......好難忘 好激動、、希望會打得更好la~
今晚應該沖唔到關 聽日可能訓到下午先返落去澳門、、 Yeah!!
|
| 發表時間:ToDaY [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
使唔使咁誇張 多謝先la
心情仲加開心lor~ Posted at 2010-10-05 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Vincys 於 2010-10-04 11:01 PM 發表:
cM :>
|
|
|