|
|
2011 年 1 月 31 日 星期一  |
today  |
分類: 未分類 |
今日成個下午喺度等一個人On msn、、 等嚟等去都唔見佢
因為佬斗今焦8點幾就打電話叫我將門口D舊對聯換佐佢
所以5點幾左右就同吖哥一齊上大6買對聯 喺戈度食埋嘢就番屋企
番到屋企就即刻戴手套 戴口罩、 掕把牆紙刀....抬桶水出門口撕
曬D舊對聯 撕~~ 撕佐3粒鐘先撕完、、 跟住就貼D新ga對聯
搞掂曬~ 但喺....俾同層啲人當成清潔工、 仲問我幾錢....想我
幫佢啲撕埋、、 彩佢啲都傻la~ 整完即刻番入屋企沖凉... =.="
|
| 發表時間:ToDaY [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mm_22 於 2011-02-01 12:25 AM 發表:
cm-
|
|
|