|
|
2011 年 7 月 31 日 星期日  |
教授~~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
尋晚煲d粥食到家陣 >.o" 成班team個個都食咗5 6碗都仲可以食到今日晏晝...你話呢煲粥煲唔煲得過先~~
7隻水蟹俾我煲到咁多都算唔話得la、 成晚要我睇火 走來走去 扯曬氣~~~~~~~~~~~~ 班死仔都吾知系唔系癱曬...
好彩我識do 呃返佢地幾箱啤酒同花生 如果唔系 佢地咁搞法味仲好過請勞工?? 我煲粥仲要我來睇火、 食屎la!! 叼喇叭~
搞到我傾計傾耐咗唔記得去睇火...一醒起就即刻彈過廚房點知癡曬底~~~ 孺子不可教也~~~~~~~~
|
| 發表時間:ToDaY [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
笑你個頭....難為我走來走去~~~ 氣都吾夠我扯牙.....借d洗洗 ^^ Posted at 2011-08-01 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ivysio 於 2011-07-31 03:19 PM 發表:
哈; 我又想食;^^
|
|
|