Today in Disneyiand is very very ..........Z Z Z...
I am in Disnelyland now!!
我地去完amc,接著溜冰,食完飯,佢就送我回家
佢好袖得人
原來 佢都唔係禁難相處, 係個好男孩, 但感覺好陌生
今日係我同佢的第一次約會, 雖然距離宜家仲有兩小時, 我竟然唔緊張, 真係小有
哈利波特 混血王子的背X 石內卜 講野好好笑...........