2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 2007-09-02 |
分類: 未分類 |
唔想返學啊……………………………
|
|
|
Je11y 於 2007-09-07 10:04 PM 發表:
豬!-33-!" 有人會想返學咩?... 不過我好想返沙崙xD".. 好MIZZZZZ你地'. 快快到我b10g留個cM!=P*
|
|
|
-` 我都唔想,!` 老婆加油.~ 哈哈! ... =]
|
網主回覆
哦!!我會加油嫁啦!!!!!><
多謝你咁支持我!!太感動啦!! Posted at 2007-09-03 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
我會嫁啦!!!你都要加油啊!! Posted at 2007-09-03 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Po 於 2007-09-02 10:18 PM 發表:
傻瓜 唔返學點讀書呀 唔讀好D書D人同妳講咩都唔知 會笑妳架 要叻過D人呀
|
網主回覆
嗯嗯!!我會比心機讀書嫁啦!!!
邊個敢笑我!!
我就打扁佢!!+▽+
Posted at 2007-09-03 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CCSHAN 於 2007-09-02 08:56 PM 發表:
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|