| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
金日好開心呀!!  |
分類: 未分類 |
金日要返學呀!!
今日果個剪紙時裝好好笑呀..(好開心TIM)
兩個主持好搞笑呀!!
我同牙淇一齊坐!!
同佢係到玩!!(開心)
我地係咁笑個D人呀!!
我估唔到1C都有份囉!!
FROM 1得佢地個班喳!!
但係個2個女仔.....(唔講啦)
佢地右可以攞(長)!!
完左之後我地落左去小息!!
個到有好多人呀!!
暑假去參加個D野!!
我同牙蘭一齊參加左一個!!
之後小息完左..
右要上去禮堂..(妖)
個個話劇都好好睇!!(好好笑)
做完啦!!
有個人出離講野!!(悶死啦)
妖!!
好想快D放呀!!
悶到嘔得呀!!
走得!!
我妖你呀!!
右要上去MAY姐到!!
但係交(慞)姐!!
好彩冇唔見姐!!
如果唔係右要20蚊呀!!
放得!!
走呀!!
同佢地去左OK到!!
番屋企lo!!
冇野好做!!
|
|
|
小歪 xd 於 2007-07-05 09:23 PM 發表:
|
網主回覆
係呀!!
妹妹THX你呀!! Posted at 2007-07-05 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yuki 於 2007-07-04 08:37 PM 發表:
|
網主回覆
咁你LIKE啦!!
你參加我咪參加囉!! Posted at 2007-07-05 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|